مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:552020-02-19ورزشي

اصلاح طلبان قهر نیستند، برای مشارکت به صحنه می آیند


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:  در این برهه حساس کشور اصلاح طلبان با حاکمیت و  صندوق های رای قهر نمی کنند بلکه مردم را با وجود داشتن کاندیداهای انگشت شمار خود پای صندوق های رای خواهند کشید.

- ایسنا/اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:  در این برهه حساس کشور اصلاح طلبان با حاکمیت و  صندوق های رای قهر نمی کنند بلکه مردم را با وجود داشتن کاندیداهای انگشت شمار خود پای صندوق های رای خواهند کشید.

محمد فیضی 30 بهمن ماه در اجتماع عظیم اصلاح طلبان در سالن ورزشی مرحوم عروجی اردبیل با بیان اینکه اصلاح طلبان در این کشور ذاتا به چشم برهم زنندگان امنیت و آزادی کشور نگریسته می شوند، خاطرنشان کرد: مردم با وجود همه نامهربانی ها به جریان اصلاحات همواره حامی این طیف سیاسی بوده و در انتخابات دوم اسفند نیز حمایت خود را از معدود کاندیدای اصلاح طلب نشان خواهند داد.

فیضی به تفاوت دو اصل اعتراض و یا قهر سیاسی اشاره کرد و گفت: اصلاح طلبان با نظام و حاکمیت قهر نیستند بلکه اعتراض خود را از بابت ظلم و جفایی که به آنها شده اعلام کردند تا همه بدانند این کشور متعلق به همه طیف ها و سلیقه ها و نگرش های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان قهر نیستند، برای مشارکت به صحنه می آیند

اصلاح طلبان قهر نیستند، برای مشارکت به صحنه می آیند